tester

Tre saker jag inte förstår mig på: Hur man kan mobba nån, varför blondiner är så dumma och varför allt ska vara så dyrt.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Dator, pennor och bilder.
Tre saker jag gör just nu: gör de här testet, kollar runt bland bloggar och ser på tv.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: bli miljonär, få en underbar familj och bli känd bloggare
Tre saker jag kan: spela fotboll, måla och blogga.. tror jag !?
Tre saker jag inte kan: dansa, sjunga och typ åka scooter.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Full av liv, då du ser på mig och We are young
Tre saker jag skulle vilja lära mig: spela gitarr, dansa, åka snabbare på skateboard.
Tre favoriträtter: Tacos, Pastasallad och typ pannkakor.
 
 
DAGENS VILL HA: PENGAR ! 
DAGENS KLÄDSEL: Svarta jeans, blå vit randig tröja.
DAGENS FRISYR: utsläppt
DAGENS LÅT: Full av liv
DAGENS PLANER: Se på bio med kia
DAGENS SAKNAD: många
DAGENS DUMMASTE: jag gick rakt in i dörren.
DAGENS MISSLYCKANDE: hällde flingorna utanför tallriken
DAGENS DROG: ?
DAGENS KÖP: inte köpt nått än
DAGENS GODIS: jättesalta
DAGENS HUMÖR: julia och min ..
DAGENS CITAT: Du måste inte gilla mej, jag är ingen facebookstatus.
DAGENS ROLIGASTE: att 10 stycken olika smsade mej samtidigt. :s
Trackback
RSS 2.0