linnéa all weekend !

Har hängt hos Linnea och Amanda hela helgen, härligt ! 
Kom ju hem i fredags från ÖLAND. woho ! 
Drog till Linnea runt 10 på kvällen, cyklade hem runt 12.
Från lördag till söndag sov jag hos dom.
Och i natt också.
 
Låg på stranden hela dan igår, lyckats få lite bränna.. 
Det va 20 grader i vattnet, så rätt skönt.
Fat vi låg på bryggan och stekte ! Jag , Amanda och Linnea.
 
statistiken på bloggen blir allt större ! känns helt okej :)
Superglad rent utav.
 
Idag ska jag va med sofiiiiieetjejen !
Och ikväll är det fotbollsträning. ska försöka få in mer bloggning under dan.
Imorrn är det träningsmatch och jag ska träffa linnea.
på onsdag är det träning och jag ska va med tove. Och så åker vi ner till vimmerby ! :D
Fotbollscup på torsdag.
 
Allting känns rätt bra just nu :) 
 
 
jättegammal bild -
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0