Kia , Jonna och Linnea/Sofie/Amanda !

Alla minnen tillsammans är helt oförglömliga.
Vi har bråkat, blivit sams om och om igen.
Det finns en mening med att vi har hållt vänskapen i topp hela tiden.
Allting har blivit knäppt i mitt liv.
förlåt om jag inte visat hur mycket ni verkligen betyder.
Jag hoppas att vi alltid kan vara bästisar, om inte det.. hoppas jag på vänner!
för ni betyder så grymt mycket för mig. Allting vi upplevt, gjort och vågat tillsammans. Inget kan ersätta allting. Jag är glad att jag har er vid min sida hela tiden. det är er jag kan lita på till 110%. Jag vet att jag har glidit isär med några av er, men det är det bra i vår vänskap. Vi håller ändå ihop! vad som än händer
Ni förstår mej och finns där för mej när jag behöver det. Ni är där i dom bästa studerna och även dom sämsta. 
Jag har inte varit mej själv. Och jag har inte heller berättat tillräckligt många gånger hur mycket jag älskar er.
Ni är grymma, bäst, underbarast och allting ! Att jag just fått er.
Hur kan ens folk få på tanken att lämna er!? helt sjukt. Ni är ju suveräna ! Inget kan ersätta er. INGENTING ALLS.
folk säger att änglar bara finns i himlen, men dom ljuger.. ni finns ju här !!
Ni är mina kungar, mina änglar, mina speciella !
Vi kanske inte är lika varandra, tycker om samma saker, men det är det fina! vi går ihop iallafall. vår vänskap är oförstörbar! 
Allting vi gått igenom tillsammans, allting! önskar att det varar för alltid. jag hoppas verkligen inte att vi någonsin kommer börja bråka och inte bli sams. det skulle tokförstöra hela mitt liv. 
Ni ska bara veta hur mycket jag älskar och saknar er allihop. Inget kan ta er plats i mitt hjärta, vad ni än säger.
Jag hoppas ni upplever mig som att finnas vid er sida, för det är precis vad jag vill, jag vill finnas ALLTID vid er sida när ni behöver mej.
Ni kan va säkra på att jag aldrig kan hitta nån som er. förlåt om jag gjort er ledsna, besvikna !! jag menar det verkligen inte. Ni är grymma allihop! Jag älskar er, och det ska ni veta.
Saknar er varenda sekund jag inte står bredvid er. om jag kunde, skulle jag vara bredvid er hela tiden. 
 
Det jag ville säga var att ni är dom ända som kan göra mej hel om mitt hjärta krossas! 
Ni är dom ända jag behöver för att kunna leva, ni är bäst.
kom ihåg det ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0