bullshit

all den här bullshit som finns ...
Jag vet att vissa pratar illa om mej, och jag vet precis vilka det är och vad som sägs.
för det mesta är det helt o hållet bullshit.
men ibland är det förvriden sanning, allså att ni tagit något som var sant och förändrat den så det låter hemskare och kanske ändrar viktiga detaljer så det blir värre än det igentligen var.
Men att ni förstår ta ifrån mej mina närmsta vänner, och det har funkat flera gånger.
Dom jag har nu vill jag ha kvar, och jag vet att ni försökt flera gånger att få dom att "lämna" mej. 
Jag har pratat med dom, och vissa förstår helt enkelt inte. 
Det är ju typ 4 stycken som jag verkligen står mej nära och som jag kan lita på.
Visst ! Prata illa om mej, men att säga att jag MOBBAR er.. Nej, där drar jag gränsen.
Vad har jag igentligen gjort er !?  jag har inte gjort någonting. 
Ingen mår bättre av att ni håller på som ni gör mot mej. Jag hade ju tur som hade Emmie bredvid mig hela tiden i skolan. Du är grym tjejen, saknar dej. 
alla har en bra och en dålig sida , och jag respekterar det. Men då måste ni börja acceptera mej! jag står inte ut längre med all skit.
Ni vet att det finns alltid nån som berättar för mej om vad ni sagt om mej.
Och ni behöver inte komma till mej och ljuga, för jag fattar när ni ljuger, så ni behöver inte ens försöka.
bara lägg ner, tack.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0