Allting är som vanligt i Gretas lilla värld

Allting förutom en sak, att jag fortfarande inte blivit sams med personen jag mist. Jag saknar verkligen henne. Jag klantade mej, gjorde ett misstag som förändrade allt. Det finns fortfarande en plats tom i mitt hjärta. jag önskar allting blev som det va för ett halvår sen. Inget av det här hade hänt, och allt va frid och fröjd.
Det jag gjort är oförlåtligt, det vet jag. Det var riktigt dumt gjort! Men vad ska jag göra nu i efterhand? bara du säger att det är glömt så jag kan fortsätta leva mitt liv. Inget kommer någonsin bli som vanligt förän vi är sams.

..och så är det ! 

Kommentarer
Postat av: Jonna:)

Alice? ;( ;)

Svar: Nämner inte på bloggen vem detär :)
gretaberzell.blogg.se

2012-07-22 @ 17:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0