Svar på frågestunden

Tilde Frågade: 
Cola / fanta
Dator / tv
wii / xbox
sommar / vinter
jul / födelsedag
mcdonalds / burgerking
lockigt hår / platt hår
iphone / xperia
fotboll / idrott
pengar / fattig
sminkad / osminkad
 
AnnaPannan frågade:
Vilka är dina bästavänner? Svar: hm, jag vet inte riktigt .. 
gillar du jordgubbar? svar: ja
vad har du för mobil? svar: iphone4
vad heter dina mest godluktade parfymer? Svar: Dream women, love generation & Framboise rasberry
vad använder du för smink? Svar: Olika... men alltid mascara
har du djur? Svar: två pudlar.
vad har du för månads -/veckopeng om du har nån? Svar: 200 kr
Sparar du helt pengar eller shoppar du upp dom direkt? Svar: shoppar .. heh
 
 
Kia frågar: 
Favoritlåt? Svar: this is love tror jag..
Finast outfit?Svar: beror nog på vad jag är på för humör.
Finns det någonting i världen ( förutom det allra nödvändigaste ) som du inte skulle klara dig utan? Svar: vet inte..
 
Julia Silstrand frågar: 
1 ko elr häst? Svar: häst
2haru fått din mens än ? svar: nej
3äru kär i nån kille ? Svar: jaa
4vilka har du vart tsm med? svar: många
5vilken skola ska du gå på i 6:An ? Svar: inget jag tar upp på bloggen direkt..
6är ditt liv bra ? Svar: ibland.. oftast inte.
7har du separerade föreldrar? Svar: nej
8var bor du ?svar: linköping
9har du någera husdjur?svar: ja.
10haru några syskon/bröder? isf åldeR?svar: jaa, 14 och 25.
11 din bästa vän ?svar:vet inte
12din relation till dina föreldrar?svar: väldigt bra
13vad är det dummaste du gjort?svar: inget jag tar upp här.
14 vad är det du är mest nöjd över dig själv?svar: vet inte.
15 vad är du mest Onöjd med dig själv? Svar: vet inte
 
Alva frågar: 
1: om du fick välja ett annat land än Sverige att bo i, vilket skulle det vara?Svar: jag vet inte ...
2: vem utav dina vänner skulle du kunna tänka dig att bli bästa vän med?svar: dej och lollo
3: om du inte gillade fotboll, vilken sport skulle då gå på?svar: RIDNING! vill så gärna rida... :(( 
4:vad skulle du ändra och du fick ändra något på dig själv?svar: längden..
5: vad betyder jag för dig? <3;)svar: mycket ! du är en grym vän som man inte har tråkigt med. jag skulle älska att ha dej som bästavän. du är grym, rolig och väldigt lik mej. :) 
 
TildeH frågar: 
Har du någonsin blivit dissad flera gånger om dagen? Svar: mm... 
.....Iså fall vart du ledsen? svar: klart jag vart.. blir jag varje gång! 
Vilka är dina 8 närmsta vänner?svar: vet som sagt inte..
Jag saknar dig, saknar du mig? svar: klart ! 
 
 
Det va alla frågor ! har bara haft frågestunden typ 2 dagar, så blev inte så många frågor.. menmen! ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0