statistiken på topp, uppdateringen sugen!

Jag har inte uppdaterat nått idag.. har inte pallat skriva typ. ska bli mer imorn! men rasterna idag har gått ut på att snacka skit och bara chilla.. så att. och jag är grymt trött. tåget gick från fel spår och var försenat idag.. blää ! fått kommentarer och allt.. inte så många menmen.. ska kika in dom och sen uppdatera outfit osv. får se va som händer. tyvärr byter jag inte portal eftersom pappa inte vart hemma och ikväll hade han träning och kommer hem sent.. men kanske imorrn.. vet inte hur allt ligger till då! får väl se... lovar inget, eftersom jag inte vet om han sover hemma eller om jag ska träffa nån osv. men jaja, ska inte tråka ut er mer.. så hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0