Kunde inte blivit bättre !

Första skoldagen kunde nog inte blivit bättre idag! Ni fick ju ett inlägg i morse från rasten. Vi gick runt i skolan, klippte röda bandet och massor. Sen efter skolan Gick jag, nellie, ida, susanne, tove, Becka & Moa och åt mat tillsammans. Efter det gick alla åt olika håll. Jag gick med Beksen till lekia och sen vidare. Ni fick ju ett inlägg på vad jag köpt idag. En parfym, örhängen och en ring! Parfymen är från LA RIVE , örhängena från U&P och ringen från newyorker. efter att vi köpt att snackade vi lite med tove om att ses.. men blev aldrig nått ! Oh så drog vi till Beksen som bor i stan typ brevid centrum. Vid typ halv 5 fick jag gå mot sjukhuset för skjuts hem . SUPERDUPERBRAIGDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0