Jag slutar inte !

Jag tänker inte sluta på fotboll. Så nu vet ni det ! så lågt att gå o säga till hela laget att jag ska sluta, och ingen berättar för mej, förrän idag. Sluta sprida allt den här skiten. För du vet själv att den inte är sann, varför försöka få nån annan att tro att det är sant? Det är bara lågt och dumt. Förstår inte riktigt hur folk tänker när dom sprider alla dessa rykten som jag hört om mej. Sluta bara upp! och det är NU. jag står inte ut. Jag bytte skola för att slippa allt detta.. men ändå, när man kommer på träningen lite senare på kvällen efter en toppendag hör man det här.. förstår inte hur ni kan ha nått samvete alls efter allt ni sagt! Det är bara skit allting. och att jag inte fått veta efter all tid som gått sen det påstås börjat. Bara sluta nu.. Jag orkar verkligen inte med det här längre. vad mer än att byta skola ska jag göra? flytta till kina och låtsas som inget... nej! inte precis. Så säger det en gång för alla nu: JAG SLUTAR INTE PÅ FOTBOLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0