Jag pallar inte mer!

Ni ljög. Ni spred rykten. Ni var sjukt taskiga.
Jag pallar inte mer nu! Jag vill också ha nån jag kan lita på. Nån som jag verkligen kan vända mej till.
Men jag har ingen alls längre. Ingen jag kan lita på till 110 %. 
Jag har hört om många rykten som gått om mej. Det är inte något av det som är sant. Inte det som jag hört iallafall. 
All skit jag fått ta i 5 år nu. Det bevisar bara att jag är starkare än er, som står emot allt.
Jag orkar bara inte längre stå still här och låtsas som inget har hänt. 
Varje dag får jag stå ut med det här. och sanning är den att när jag behöver nån vid min sida, finns det ingen där. Pågrundav alla dessa rykten som sprids. 
efter det här vet jag att massor kommer säga att dom finns där och skit. Men jag vet att ni har ljugit, ni har trott på rykten, ni har spridit vidare.. Ni har varit sjukt taskiga! Men jag har stått ut.
Bara sluta. Vad tjänar ni på att sprida rykten. Mår ni bättre av att trycka ner nån annan?..
Isåfall är det verkligen sorgligt att ni inte kan må bättre utav nått förutom nån annans glädje som ni snor av den. 
Jag orkar inte mer nu! 

Kommentarer
Postat av: Tilde

Fins gumman! Du kan vända dig till mig när du vill. Finns om du vill prata! Loveyaa<3

2012-08-11 @ 13:46:02
URL: http://Flisans-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0